Hoe overleef ik de eerste dagen? - Reisverslag uit Ban Kai Bae, Thailand van Cynthia Paters - WaarBenJij.nu Hoe overleef ik de eerste dagen? - Reisverslag uit Ban Kai Bae, Thailand van Cynthia Paters - WaarBenJij.nu

Hoe overleef ik de eerste dagen?

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

01 Januari 1970 | Thailand, Ban Kai Bae

Na een dagje Bangkok had ik de drukte en vooral de smerige lucht (!) wel gehad. Een prachtige stad, maar niet voor mij!
Ik besloot na de eerste nacht - samen met een Nederlandse backpacker - naar Ko Chang te gaan, een eiland vlakbij de grens met Cambodja.
Wat een gekkenhuis! Maar reuze gezellig en een heerlijk sfeertje!
Na bijna 10 uur te hebben gereisd, besloten Siem en ik iets te gaan eten, maar al snel belandden we op een kleedje bij een kroeg met een paar biertjes. Genieten dus!
De drukke steden zijn dus niet echt voor mij weggelegd. Doe mij maar een tropisch eiland met veel fijne versnaperingen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 7014

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

19 Januari 2016 - 04 Mei 2016

Mijn eerste reis: backpacken Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: