Welcome to Cambodia! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Cynthia Paters - WaarBenJij.nu Welcome to Cambodia! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Cynthia Paters - WaarBenJij.nu

Welcome to Cambodia!

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

27 Februari 2016 | Cambodja, Khett Siem Reab

Na 4 dagen te hebben gechilled op een eiland met Mario - de meest inspirerende persoon die ik tot zo ver heb ontmoet -, is het tijd om Cambodja te verkennen!

Don Det - 1 van de 4000 eilanden - was fantastisch: naar het andere eiland fietsen terwijl het veeeeeel te warm was, bier drinken bij het zwembad en chillen in je hangmat. Aan de andere kant wordt je geduld behoorlijk op de proef gesteld, zo moet je je eten 2 x bestellen omdat de eigenaar te stoned was of 'oma' je bestelling was vergeten). Gelukkig had ik Mario bij me: we hebben er samen hard om gelachen!
Na dag 4 hebben we immers afscheid genomen. En nu echt. We hadden elkaar al meerder malen gedag gezegd, maar wisten dat we elkaar elders zouden treffen. Nu was het echter een echt afscheid: knuffel, kus en let's go to Cambodja!

Na weer een lange busrit van 11 uur, aangekomen in Siem Reap (de stad van 1 van de 7 werelwonderen: Ankor Wat). Meteen goed kennisgemaakt met Cambodja vanwege een asshole van een tuktukdriver. Twee uur lang bezig geweest met hem, omdat hij zich niet hield aan de afspraak over de prijs. Ja, ik was hiervoor gewaarschuwd: het overkomt iedere backpacker een keer.
Isa - mijn nieuwe Duitse reismaatje - en ik hebben er gelukkig hard om kunnen lachen na die tijd, maar wat een verspilling van tijd en energie..
We hebben in ieder geval een indruk bij hem achtergelaten. Ik denk dat de tuktukdriver over ons zal dromen vanavond!

  • 28 Februari 2016 - 19:55

    Gerian:

    Geweldig al die reisverslagen. Leuk om te lezen. Ik kijk nu al weer uit naar je
    volgende verslag. Lekker genieten.meid!! Heel veel plezier nog de komende weken!
    Een dikke knuffel vanuit Hasselt

  • 03 Maart 2016 - 19:08

    Monique:

    Ik ook !! & wat een prachtige foto's

    xx monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6990

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

19 Januari 2016 - 04 Mei 2016

Mijn eerste reis: backpacken Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: